Dolce&Gabbana: Víme, po čem ženy touží

29. ledna 2007 v 22:00 | Michinečka |  Dolce & Gabanna
Na světě existují dva návrháři, kteří již před lety věděli, jak proslavit svůj italský charakter a smysl pro módu. Dva návrháři, jež věděli, jak poukázat na jejich smyslný a unikátní styl a kteří věděli, po čem úspěšné a moderní ženy touží.
Dva mladí návrháři, jež čerpali inspiraci od mladých lidí a pro ně také vytvářeli. Dva designéři, které zbožňuje celý Hollywood a jež byli zvoleni vůdci celého módního světa. Už víte, o kom je řeč? Jejich jména svědčí o všem. Domenico Dolce a Stefano Gabbana. Kdo nenosí Dolce & Gabbana, jako by nežil. Jak to vlastně všechno začalo? Domenico a Stefano se seznámili v roce 1982 v jedné milánské návrhářské kanceláři. Již na první pohled bylo patrné, že si tito dva budoucí módní mágové padli do oka a že o sobě ještě určitě dají vědět. Po večerech se scházeli a diskutovali nad jejich budoucností. Jejich vize byla jasná. Společná značka, jež by sjednotila jejich společné plány. Byli naprosto stejní. Stejný vkus, horká italská krev proudící v jejich žilách, precizní nápady a hlavně, stejná myšlenka a rozhodnutí otevřít si své vlastní návrhářské studio, předávat módy chtivým lidem své umění a tvořit. Prvních pár let jejich tvorby nebylo jednoduchých. Strávili je tvořením elastických materiálů a komplikovaných kombinací knoflíků a kravat, avšak bylo to během výletu do Sicílie v roce 1987, kde se objevila prozřetelnost a ukázala jim správnou cestu.
Tak toto jsou oni. Světoví módní guru, jejich modely oblékají ty nejslavnější celebrity z celého světa.
Objevila se ve formě krásné sicilské ženy, nahé pouze s černých šátkem pózující na fotografii významného palermského časopisu Piazza Politeama. Pomohla jim vytvořit jasnou vizi, kterou chtěli zobrazit - soudobě znázorňující syrovou smyslnost, vášeň, sílu a důstojnost. Pomohla jim najít tu správnou cestu k vrcholu. Postupem času získávali větší a větší oblibu a přitom stále pilně pracovali na vývoji stylu, který byl soudobě smyslný a prostý. V roce 1985 byli vybráni, aby představili svou práci na Milánském módním týdnu v kategorii "Nový talent". Tisk stejně jako nákupčí chválili splynutí nevázaného romantismu a mužských křivek.
To nejzajímavější na vzestupu značky Dolce&Gabbana bylo to, že největší vzestup se udál v období recese, kdy ctižádostiví návrháři padali jako mouchy a největší italští giganti - Armani, Versace a Ferre - byli již zavedeni. Se středozemní ženou jako svým sjednocujícím
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama